• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om MR-G - Värt det?

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Ibland måste nipplarna bytas ut på vattenkopparna
DSC_9848.JPG
DSC_9847.JPG
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Försöker väcka liv i den här tråden bjuder på en fredagsbild

@S.L dags att köpa MRG igen? När man ser tillbaka på denna tråden va ju du pionjären 👍 på mrg.
DSC_2201.JPG
Osannolikt. Ser inga klockköp öht i min framtid just nu, känner inget sug alls faktiskt.
Har burit en och samma klocka nu i snart ett halvår utan att växla (har kvar ett tiotal klockor skulle jag tro).
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Osannolikt. Ser inga klockköp öht i min framtid just nu, känner inget sug alls faktiskt.
Har burit en och samma klocka nu i snart ett halvår utan att växla (har kvar ett tiotal klockor skulle jag tro).
Låter ändå sunt👍 har flippat helt galet nu i flera år men börjar känna en nöjdhetskänsla som infinner sig. Får se om den varar
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Kul att ha tagit klivet in i denna serie klockor. Det är lätt att vara partisk, men man kan fråga sig om det egentligen finns bättre klockor än MRG-serien. Teknik i förening med en industriell look. Inga dressare, men likväl fint hantverk i kombination med praktiska vardagliga funktioner man har nytta av. Och som grädde på moset går de alltid rätt.

20230225_202608.jpg
 
Topp