• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Gick till AD idag för att köpa en Samurai, kom ut cirkus 13k fattigare Ă€n tĂ€nkt
 Nu strax efter Ă€r jag vĂ€ldigt nöjd.

SPB383
IMG_0376.jpeg

IMG_0389.jpeg
Fin den dĂ€r! Den skulle kunna vara en "one and done", men vi vet ju alla hur det dĂ€r funkar... đŸ€Ł
 
Fin den dĂ€r! Den skulle kunna vara en "one and done", men vi vet ju alla hur det dĂ€r funkar... đŸ€Ł
Haha ja man hittar alltid en ursĂ€kt för mer. Min ursĂ€kt att spendera mer Ă€n 13k mer Ă€n tĂ€nkt var ”jag har ju faktiskt inte en gmt
 SĂ„ med bĂ„de dykare och gmt i ett, sĂ„ kan man tĂ€nka sig att jag faktiskt sparar pengar”. Genialt! 💡
 

ThomasP

Panerai
2-Faktor
Haha ja man hittar alltid en ursĂ€kt för mer. Min ursĂ€kt att spendera mer Ă€n 13k mer Ă€n tĂ€nkt var ”jag har ju faktiskt inte en gmt
 SĂ„ med bĂ„de dykare och gmt i ett, sĂ„ kan man tĂ€nka sig att jag faktiskt sparar pengar”. Genialt! 💡

Riktigt fin, men det ser ut som att du fick vÀnda ut och in pÄ fickorna. ;)
 

Brok

Breitling
2-Faktor
Jag fick kÀnna pÄ en underbar seiko för nÄgon mÄnad sedan, dÀr bezeln var en tyst klick-bezel. Modellen var 6309-7290 och jag har letat pÄ alla auktionssidor jag vet utan att hitta nÄgon. Kollar man pÄ ebay finns det, men jag litar inte helt pÄ att det Àr original som inte Àr moddade. Har nÄgon tips om var man kan hitta en, eller om seiko har andra modeller med en tyst klick-bezel? Vet nÄgon om modellerna srp777 eller srpe93 har tyst klick-bezel?
 
Topp