• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

dd_mange

Panerai
2-Faktor
Gör sig riktigt bra på läder. Måste hitta något till den. Lite missnöjd med Hamiltons egna.
Snygg. Här är min med nytt läderarmband! Khakifredag.
DSCF1671.jpeg

DSCF1668.jpeg

DSCF1669.jpeg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Gör sig riktigt bra på läder. Måste hitta något till den. Lite missnöjd med Hamiltons egna.

Har för egen del Hamiltons svarta läder till min och det håller hög kvalitet, kraftigt och robust med välgjorda sömmar. Blir snabbt mjukt och behagligt runt handleden. Hade det bruna på min förra och det höll också sig fint trots daglig användning.
Märkligt om det börjar noppa sig efter några dagar kan jag tycka 🤔.
Kör för tillfället min på ett aftermarket oyster, har svårt för deras egen länk pga att mittbiten är tvådelad.

1000000770.jpg
 

dd_mange

Panerai
2-Faktor
Har för egen del Hamiltons svarta läder till min och det håller hög kvalitet, kraftigt och robust med välgjorda sömmar. Blir snabbt mjukt och behagligt runt handleden. Hade det bruna på min förra och det höll också sig fint trots daglig användning.
Märkligt om det börjar noppa sig efter några dagar kan jag tycka 🤔.
Kör för tillfället min på ett aftermarket oyster, har svårt för deras egen länk pga att mittbiten är tvådelad.

1000000770.jpg

Inte mycket. Men började störa mig på det hursomhelst
IMG_1506.png

Har väl haft oflyt 🤷
 

D..S..

Panerai
Någon som sett denna? Kan det vara en poor mans Longines spirit? Gillar den skarpt i vilket fall. Aldrig haft en titaniumklocka dock.. bra/dåligt?


 

D..S..

Panerai
Någon som sett denna? Kan det vara en poor mans Longines spirit? Gillar den skarpt i vilket fall. Aldrig haft en titaniumklocka dock.. bra/dåligt?


Vid närmare eftertanke.. priset? Har de lagt på 5k för titanium???
 
Topp