• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Bappe

Breitling
Hej på er! Smått sugen på en Khaki Field Automatic, men har förstått att ingen AD finns i Sverige. Var rekommenderar ni att man vänder sig för att köpa Hamilton online? Hört blandat om Uret, samt har kikat lite på C24, men tar gärna emot förslag :)
 

Racso

Omega
2-Faktor
Hej på er! Smått sugen på en Khaki Field Automatic, men har förstått att ingen AD finns i Sverige. Var rekommenderar ni att man vänder sig för att köpa Hamilton online? Hört blandat om Uret, samt har kikat lite på C24, men tar gärna emot förslag :)
Jag har handlat på både uret och kulta. Positiv upplevelse hos kulta, negativ hos uret tyvärr....
 

pemlock

Panerai
2-Faktor
Jag har handlat på både uret och kulta. Positiv upplevelse hos kulta, negativ hos uret tyvärr....
På vilket sätt? Jag köpte en Hamilton från Uret. Inga problem alls, när de har klockan i lager. (Framgår av web-sidan om den kan levereras omgående, "24 timmar") Däremot har jag hört att leveranstiden kan var ospecificerat lång om de inte har den i lager. ("2-5 veckor", men det kan ta mycket längre.)
 

Racso

Omega
2-Faktor
På vilket sätt? Jag köpte en Hamilton från Uret. Inga problem alls, när de har klockan i lager. (Framgår av web-sidan om den kan levereras omgående, "24 timmar") Däremot har jag hört att leveranstiden kan var ospecificerat lång om de inte har den i lager. ("2-5 veckor", men det kan ta mycket längre.)
Det var över 2 år sedan jag handlade hos dom och minns att det var strul med leveransen. Jag köpte en automatisk klocka av billigare variant där rotorn fastnade kort inpå. Fick ingen hjälp överhuvudtaget från kundservicen. Kanske var otur och en engångsföreteelse men jag har inte handlat hos dom efter det och kommer förmodligen inte göra det i framtiden heller. Finns så många andra alternativ :)
 

Racso

Omega
2-Faktor

Ser lovande ut! ngn som provat?
 

-RI-

Patek
2-Faktor

Ser lovande ut! ngn som provat?
Passar riktigt bra 👍🏼
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Murph 38, kollade på filmen igår 😊
1000026790.jpg
1000026762.jpg
 
Topp