• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
1681805788549.png

Radiomir Quaranta​

PAM01386​

 

johnz

Rolex
Vad tror ni, är det slut med nyheter för Radiomir-linjen för den här gången? Ska jag fortsätta hålla andan eller ska jag säcka ihop?
 

johnz

Rolex
Ändå. Att man gör massa utstuderade varianter med skrovliga färgade tavlor, ekivoka sunbursts eller oanständiga datumfönster men inte en rimlig base-panna.

Det är inte mycket man begär, bara nått som får mig att känna mig som en italiensk attackdykare om jag kisar och kollar på handleden.

Vad är nästa steg? En Kermit-Radiomir med fakeåldrat stål och pastelltavla? Jag blir förtvivlad.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Ändå. Att man gör massa utstuderade varianter med skrovliga färgade tavlor, ekivoka sunbursts eller oanständiga datumfönster men inte en rimlig base-panna.

Det är inte mycket man begär, bara nått som får mig att känna mig som en italiensk attackdykare om jag kisar och kollar på handleden.

Vad är nästa steg? En Kermit-Radiomir med fakeåldrat stål och pastelltavla? Jag blir förtvivlad.
Jag hittar inte kram-emojin just nu, men annars skulle du få en. Jag håller med dig.
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ändå. Att man gör massa utstuderade varianter med skrovliga färgade tavlor, ekivoka sunbursts eller oanständiga datumfönster men inte en rimlig base-panna.

Det är inte mycket man begär, bara nått som får mig att känna mig som en italiensk attackdykare om jag kisar och kollar på handleden.

Vad är nästa steg? En Kermit-Radiomir med fakeåldrat stål och pastelltavla? Jag blir förtvivlad.

Väl sagt!
 
Topp