• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

Burnman

Audemars
2-Faktor
Definitivt på plussidan i min bok..
Ser väldigt trevlig ut.

F81D8664-32AD-4163-93D3-74D3B5BA2DDA.jpeg
Den är fan extremt bra imho 😍
Jag har ju varit pannalös typ ett år sen jag släppte min 390. Velat kring vad jag egentligen sparar till. Känns som att ska man bara ha en (iaf första) pannan borde det vara någon med mycket DNA och se ut som en klassisk panna. Gärna base! Samtidigt saknar jag någon klocka med vit/ljus urtavla och har spejat en hel del på 1223/2226. Nu kan man ju få båda delarna i ovan 🤗
Känns som att jag vet vad jag sparar till nu
 

Caravelle33

Vacheron
Den är fan extremt bra imho 😍
Jag har ju varit pannalös typ ett år sen jag släppte min 390. Velat kring vad jag egentligen sparar till. Känns som att ska man bara ha en (iaf första) pannan borde det vara någon med mycket DNA och se ut som en klassisk panna. Gärna base! Samtidigt saknar jag någon klocka med vit/ljus urtavla och har spejat en hel del på 1223/2226. Nu kan man ju få båda delarna i ovan 🤗
Känns som att jag vet vad jag sparar till nu
Den är mycket bra! Men du villhöver en 1226!
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Den här var det någon som postade för 5 veckor sedan, enligt instagram. 1384 alltså.
1693723800644.png


Vi gissar på 45mm eller? 1383 är ju annars väldigt nära en 47mm som annonserades för ett antal år sedan men inte kom :) Och den är även nära 1335 såklart.
Helt klart snyggare utan sandwich på dessa skrovliga tavlor enligt mig
 

oddface

Panerai
2-Faktor

VanDusen

Rolex
2-Faktor
"Not great, not terrible" 😛
Någon som kan förklara "time to target" för mig? Det ser ju ut som något man räknar ner till, men vad och hur använder man det?
Ingen aning men bör kanske vara någon funktion där man nollställer sekundvisaren så att alla i patrullen har identisk tidvisning? Men jag har säkert fel

Anyway, det där gula och den gula texten med start/stop etc påminner mer om en garmin. Inte min grej på en mekanisk klocka

Däremot efter några släpp nu så måste jag säga att den där borstade pvd-boetten är helt magisk! :)
 

David71

Rolex
2-Faktor
Senast ändrad:
Topp